Khách Sạn Hoàng Minh Châu Mỹ Phước
Bến Cát, 39 Đường Ne8 Khu Công Nghiệp Mỹ Phước 3 Phường Thới Hòa, Thị Xã Bến Cát
Bến Cát, 39 Đường Ne8 Khu Công Nghiệp Mỹ Phước 3 Phường Thới Hòa, Thị Xã Bến Cát
Obiekt Khách sạn Hoàng Minh Châu Mỹ Phước, usytuowany w miejscowości Bến Cát, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum handlowe AEON Mall Binh Duong Canary – 25 km. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Tunel Cu Chi ( 30 km), Hipermarket Vincom Thu Duc ( 34 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, a wybrane pokoje mają balkon. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Suối Tiên – 37 km, Muzeum Historii Wietnamu – 42 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Tan Son Nhat w Ho Chi Minh, znajduje się 38 km od obiektu Khách sạn Hoàng Minh Châu Mỹ Phước.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości