Bidv Central Da Lat Hotel

***

Dalat, 35 Đường Bà Triệu

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt BIDV Central Da Lat Hotel znajduje się w miejscowości Da Lat. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plac Lam Vien – 1,6 km, Jezioro Xuan Huong – 1,8 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w sejf, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na miasto. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub à la carte. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park Yersin – 1,7 km, Ogród kwiatowy Dalat – 2,8 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lien Khuong, znajduje się 31 km od obiektu BIDV Central Da Lat Hotel.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą VND 200 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 12 do lat 17 płacą VND 250 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, łucznictwo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości