Nhà Nghỉ Bảo Châu
Hà Tiên, Tttm Hà Tiên 22 Nguyễn Trãi,tttm Hà Tiên ,kiên Giang
Hà Tiên, Tttm Hà Tiên 22 Nguyễn Trãi,tttm Hà Tiên ,kiên Giang
Obiekt Nhà Nghỉ BẢO CHÂU, usytuowany w miejscowości Hà Tiên, oferuje wspólny salon oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kep Jetty – 28 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja, bankomat oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w czajnik, a wybrane pokoje mają balkon. Pokoje wyposażone są w lodówkę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wat Samathi Pagoda – 37 km, Phnom Chisor – 45 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Phú Quốc, znajduje się 74 km od obiektu Nhà Nghỉ BẢO CHÂU.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wymiana walut, bilard, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości