Gia Hưng Khang Hometel
Halong, B2-12 Đường Chu Huy Mân Nhà B2-12, Khu Nhà Liền Kề, Tổ 1b Khu 6a, Phường Hồng Hải, Tp Hạ Long, Quảng Ninh
Halong, B2-12 Đường Chu Huy Mân Nhà B2-12, Khu Nhà Liền Kề, Tổ 1b Khu 6a, Phường Hồng Hải, Tp Hạ Long, Quảng Ninh
Obiekt Gia Hưng Khang Hometel, usytuowany w miejscowości Ha Long, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Quang Ninh – niecały kilometr. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Centrum handlowe Vincom Plaza Ha Long ( 2,4 km), Kolejka linowa Ha Long Queen ( 8,1 km), Przystań promowa Tuan Chau Harbour ( 20 km). Na miejscu zapewniono klub karaoke oraz wspólną kuchnię. Personel recepcji w obiekcie chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Park rozrywki Sun World Ha Long Park – 8,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cat Bi International, znajduje się 51 km od obiektu Gia Hưng Khang Hometel.
parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, klimatyzacja, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości