Golden Sea Hotel
Halong, M2 Morocco Khu Sun Premier, P. Bãi Cháy M18-20
Halong, M2 Morocco Khu Sun Premier, P. Bãi Cháy M18-20
Obiekt Golden Sea Hotel, usytuowany w miejscowości Ha Long, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Bai Chay – 300 m. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Codziennie serwowane jest śniadanie à la carte lub azjatyckie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kolejka linowa Ha Long Queen – 2,3 km, Centrum handlowe Vincom Plaza Ha Long – 9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Cat Bi International, znajduje się 42 km od obiektu Golden Sea Hotel.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą VND 285 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte