La Cactus Hotel 1
Quy Nhon, 220 Nguyễn Thị Định
Quy Nhon, 220 Nguyễn Thị Định
1-gwiazdkowy obiekt La Cactus Hotel 1 znajduje się w miejscowości Quy Nhơn. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Quy Nhon Beach – 600 m, Plaża Queen’s Beach – 2 km. Goście mogą podziwiać widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W prywatnej łazience zapewniono prysznic, bezpłatny zestaw kosmetyków i suszarkę do włosów. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i wietnamskim, chętnie udzielą praktycznych porad na temat okolicy obiektu. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Phu Cat, znajduje się 32 km od obiektu La Cactus Hotel 1. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking przy ulicy, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości