Anh Minh Hotel

**

Tam Ðảo, Block 1

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Anh Minh Hotel położony jest w miejscowości Tam Dao i zapewnia odkryty basen, ogród, wspólny salon oraz taras. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja i plac zabaw. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hanoi Noi Bai, znajduje się 46 km od obiektu Anh Minh Hotel.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Anh Minh Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Transfer service can be arranged from Hanoi to the property at a surcharge of VND 150,000 per guest per way. Guests who wish to utilise the service are requested to inform the property using 'Special Requests' box when booking or contact details found in the booking confirmation.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości