Sol Marina 219 /4

83-011 Wiślinka, Łąkowa

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Sol Marina 219 /4 położony jest w miejscowości Wiślinka i oferuje bezpłatne WiFi, prywatną plażę oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wyspa Sobieszewska – 4,9 km, Centralne Muzeum Morskie – 14 km. Obiekt oferuje widok na rzekę i widok na jezioro. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Polish Baltic Philharmonic ( 14 km). W apartamencie zapewniono balkon, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i piekarnik, a także 1 łazienkę z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na morze. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Sol Marina 219 /4 znajduje się taras słoneczny. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Green Gate – 14 km, Długie Pobrzeże – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 32 km od obiektu Sol Marina 219 /4.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, WiFi, pokoje dla alergików, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte