Hotel San Marco
07041 Alghero (Sardynia), Via Lido 57
07041 Alghero (Sardynia), Via Lido 57
Ten prosto urządzony hotel czterogwiazdkowy jest położony zaledwie 20 minut spacerem od Starego Miasta w Alghero. Oferuje on basen, prywatną plażę, widoki na morze i komfortowe zakwaterowanie. Hotel San Marco to doskonałe miejsce na relaksujący pobyt. Obiekt jest usytuowany naprzeciwko piaszczystej plaży w zatoce Alghero. W kilka minut można dojść z hotelu do publicznych plaż. Pokoje w hotelu San Marco są prosto urządzone. Dysponują one klimatyzacją, telewizorem i balkonem. Oferta obiektu obejmuje apartamenty z 2 sypialniami i apartamenty typu studio z własnym wyżywieniem. Każdy z nich obejmuje aneks kuchenny, łazienkę i duży balkon. Na terenie hotelu San Marco znajduje się restauracja z wyborem z karty oraz piano bar. W godzinach wieczornych do klubów nocnych w centrum miasta można dojechać środkami transportu publicznego. Podróż trwa zaledwie 5 minut. Przyjazny personel hotelu pomoże w rezerwacji wycieczek i poleci najciekawsze miejsca w okolicy.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Przy rezerwacji niepełnego wyżywienia napoje nie są wliczone w cenę. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel San Marco o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. W kwietniu i wrześniu restauracja może być zamknięta. Szczegółowe informacje na ten temat można uzyskać bezpośrednio od personelu hotelu. Z basenu korzystać można do godziny 17:00. Podatek miejski należy opłacić w gotówce w momencie wymeldowania.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, plaża, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu