Hotel Mistrello

***

43043 Borgo Val Di Taro, Via Europa 2

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Hotel Mistrello położony jest w miejscowości Borgo Val di Taro i oferuje bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, telewizor z płaskim ekranem, prywatną łazienkę, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na góry. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w sejf, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. W miejscowości Borgo Val di Taro i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak jazda na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Parma, znajduje się 67 km od obiektu Hotel Mistrello.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości