Katia Loreti

06034 Capodacqua di Foligno, Via Colle Capodacqua 8

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Katia Loreti znajduje się w miejscowości Capodacqua di Foligno i zapewnia sezonowy odkryty basen, wspólny salon oraz wspólną kuchnię. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Asyżu – 26 km. Oferta domu wakacyjnego obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W domu wakacyjnym zapewniono taras, 2 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 1 łazienkę z bidetem i wanną. Goście mogą podziwiać widok na góry. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W domu wakacyjnym zapewniono ręczniki i pościel. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i włoskim, chętnie udzieli niezbędnych porad. W obiekcie znajduje się sprzęt do grillowania, a okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ruiny na wzgórzu La Rocca – 41 km, Perugia Cathedral – 47 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Perugia San Francesco d'Assisi – Umbria, znajduje się 41 km od obiektu Katia Loreti.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Katia Loreti o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 200 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, masaż, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, odkryty basen, odkryty basen (czynny w sezonie), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, plac zabaw, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, linka alarmowa w łazience, zadaszony basen, sprzęt do tenisa, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, basen, dostęp za pomocą kluczy, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt