Hotel Doria

***

16030 Cavi di Lavagna, Via Brigate Partigiane 9

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Doria znajduje się w tradycyjnej miejscowości Cavi, w której usytuowana jest największa i najpiękniejsza plaża w zatoce Tigullio. W hotelu znajduje się około 60 klimatyzowanych pokojów wyposażonych w nowoczesne udogodnienia, takie jak telewizor z dostępem do kanałów telewizji Sky. Pokoje z balkonem dostępne są na życzenie i za dodatkową opłatą. W obiekcie do dyspozycji Gości jest bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu, a także duży hol oraz pokój, w którym można poczytać i obejrzeć telewizję. Hotel dysponuje również tarasem słonecznym i ogrodem idealnym do relaksu. Na życzenie Goście mogą korzystać z prywatnego parkingu. Restauracja w hotelu Doria oferuje znakomitą kuchnię, w tym wiele dań z ryb, a także przyjazną obsługę oraz spokojną atmosferę. Obiekt zlokalizowany jest w pobliżu wielu malowniczych zakątków w regionie Liguria, takich jak miejscowość Portofino i wybrzeże Cinque Terre.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Obiekt dysponuje ograniczoną liczbą prywatnych miejsc parkingowych, które oferowane są w zależności od dostępności. W związku z tym wymagana jest ich wcześniejsza rezerwacja. W przypadku wcześniejszego wyjazdu hotel obciąży Gości należnością za cały zarezerwowany pobyt.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 12 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 4 do lat 16 płacą € 33 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, kajakarstwo, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking w garażu, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, plaża, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości