Hotel Lajadira & Spa
32043 Cortina D'ampezzo, Ski Resort, Località Riva, 43
32043 Cortina D'ampezzo, Ski Resort, Località Riva, 43
Hotel Lajadira & Spa oferuje bezpłatny parking, centrum spa oraz bezpłatny transfer do centrum miejscowości Cortina D'Ampezzo i wyciągów narciarskich. Pokoje i apartamenty dysponują balkonem z widokiem na Dolomity. Hotel Lajadira & Spa mieści się w eleganckim budynku tuż przy drodze SS51, 1,5 od centrum miejscowości. Do dyspozycji Gości są przestronne pokoje i apartamenty z drewnianymi meblami w typowo alpejskim stylu. Hotelowe spa obejmuje łaźnię turecką i wannę z hydromasażem. Hotel Lajadira oferuje również ogrzewaną przechowalnię sprzętu narciarskiego oraz bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w holu. Restauracja La Taverna serwuje różnorodne dania kuchni międzynarodowej i regionalnej.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Transfer do stoków narciarskich i w drugą stronę oferowany jest od grudnia do kwietnia.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby 3 lub więcej lat płacą za 50% ceny za osobę dorosłą za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, przechowalnia nart, szkółka narciarska, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (bezpłatny), punkt sprzedaży karnetów narciarskich, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, transfer, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości