Resort Casino Di Caccia
37066 Custoza, Strada Ossario, 64a
37066 Custoza, Strada Ossario, 64a
Resort Casino di Caccia is surrounded by a large garden with pool, in the Veneto countryside, a 20-minute drive from Lake Garda and Verona. Interiors have refined antique objects and furniture. Your room at Casino di Caccia mixes rustic features with a modern feel. Fitted with wooden furniture and elegant rugs, each room is air conditioned and comes with a sofa and parquet floors. The restaurant serves à la carte menus of local cuisine and classic Italian dishes, mainly based on local tortellini pasta. Breakfast includes the American option with eggs and bacon. Located in the small town of Custoza, the property offers a quiet setting ideal for relaxing moments, walks and bike excursions. Verona Villafranca Airport is 9 km away.
Swimming pool #1: nieczynne od czw. 31 paź. 2024 do pon. 31 mar. 2025 Wanna z hydromasażem/jacuzzi są nieczynne od pon. 16 paź. 2023 do wt. 30 kwi. 2024 Please let the property know your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking or contact the property. The restaurant is closed on Mondays. The pool is available from May until September.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą € 40 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, sauna, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, solarium, sejf, usługa parkingowego, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, tylko dla dorosłych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, basen, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości