L'anfora
06053 Deruta, Sse45 Km 57+290
06053 Deruta, Sse45 Km 57+290
Obiekt L'Anfora, usytuowany w miejscowości Deruta, oferuje wspólny salon, bezpłatny prywatny parking, taras oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Perugia Cathedral – 19 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. W obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne lub włoskie. W miejscowości Deruta i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kościół San Severo, Perugia – 20 km, Dworzec kolejowy w Asyżu – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Perugia San Francesco d'Assisi – Umbria, znajduje się 20 km od obiektu L'Anfora.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, piesze wycieczki, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, happy hour, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości