Favignana Hotel Concept Holiday

***

91023 Favignana (Sycylia), Via Badia 8

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel ten położony jest w spokojnej lokalizacji, zaledwie 5 minut spacerem od portu i głównego placu w miejscowości Favignana. Obiekt oferuje klimatyzowane pokoje z bezpłatnym bezprzewodowym dostępem do Internetu oraz telewizorem z dostępem do kanałów platformy Sky. Pokoje w hotelu Favignana charakteryzują się prostym wystrojem w śródziemnomorskim stylu i są utrzymane w ciepłych kolorach. Dysponują one minibarem oraz łazienką z suszarką do włosów. Z niektórych pokoi roztacza się widok na okolicę. Na terenie hotelu do dyspozycji Gości jest duży ogród z parasolami i wiklinowymi fotelami. Przyjazny personel może zorganizować lekcje nurkowania z akwalungiem oraz wycieczki z przewodnikiem po miejscowościach Favignana i Levanzo. Hotel Favignana oferuje ponadto bezpłatny prywatny parking. Na plażę można dojechać na wypożyczonym w hotelu rowerze lub autobusem, który zatrzymuje się w pobliżu obiektu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu FAVIGNANA HOTEL Concept Holiday o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości