Albergo Posta

***

16126 GENUA, Via Balbi 24

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Zabytkowy hotel Albergo Posta usytuowany jest w centrum Genui, tuż przy pałacu Palazzo Reale i w odległości 300 metrów od oceanarium oraz portu. Wśród Gości, którzy w przeszłości odwiedzili hotel, znajduje się słynny Casanova. Funkcjonalnie urządzone pokoje w hotelu Posta wyposażone są w podstawowe udogodnienia. Goście znajdą w nich łazienkę oraz telewizor LCD. Na terenie całego obiektu można korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Hotel Albergo zaprasza na włoskie śniadanie, które obejmuje rozmaite wypieki, rogaliki, a także kawę, cappuccino lub herbatę. Bar czynny jest 7 dni w tygodniu.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dorośli płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, bar, pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu