Bella Vista Sul Lago Maggiore

28823 Ghiffa, 290 Corso Risorgimento

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Bella Vista sul Lago Maggiore, położony w miejscowości Ghiffa, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, usługę konsjerża i stanowisko informacji turystycznej. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wyspy Boromejskie – 21 km. W okolicy apartamentu panują doskonałe warunki do uprawiania trekkingu, narciarstwa i windsurfingu. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. W apartamencie zapewniono taras, 2 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 1 łazienkę z bidetem. Goście mogą podziwiać widok na góry. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. W obiekcie znajduje się plac zabaw, a okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Piazza Grande w Locarno – 34 km, Klub golfowy Patriziale Ascona – 34 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mediolan-Malpensa, znajduje się 75 km od obiektu Bella Vista sul Lago Maggiore.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bella Vista sul Lago Maggiore o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Pościel i ręczniki nie są wliczone w cenę pokoju. Goście mogą wypożyczyć je w cenie 19.2 EUR za osobę lub przywieźć własne. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście otrzymają umowę wynajmu, którą należy podpisać i zwrócić do obiektu przed przyjazdem. Jeśli goście nie otrzymają umowy na czas, powinni zadzwonić do firmy zarządzającej obiektem pod numer telefonu podany w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do EUR 500 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, kort tenisowy, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, narciarstwo, fryzjer / salon piękności, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, Wi-Fi, minigolf, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, sklep na miejscu, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia publiczna, wino / szampan, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, galerie sztuki, lekcje gotowania, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości