Hotel Riviera

***

22011 Griante Cadenabbia, Via Statale Regina 43

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Riviera oferuje swoim Gościom wszystko, czego mogą potrzebować podczas pobytu w Griante - przyjazną atmosferę, pokoje z widokiem oraz wspaniałą lokalizację nad brzegiem jeziora. Obiekt ten wzniesiony został pod koniec XIX wieku. Hotel szczyci się doskonałą lokalizacją w okolicy z widokiem na jezioro Como i miejscowość Bellagio. Goście mogą podziwiać ten widok ze swego balkonu bądź z odkrytego tarasu. Na terenie hotelu Riviera znajduje się serwująca dania z karty restauracja, czynna w porze lunchu i kolacji, w której zamówić można tradycyjne dania kuchni włoskiej i regionalnej. Hotel dysponuje także salą, która idealnie nadaje się do organizacji spotkań, bankietów i innych imprez. Dzień można rozpocząć w hotelu od typowego śniadania z włoską kawą i wypiekami. Do dyspozycji Gości jest na miejscu bezpłatny punkt internetowy. Zaledwie kilkaset metrów dzieli hotel od przystani promowej oraz przystanków autobusowych.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 5 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, taras, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości