Hotel Lenno

****

20016 Lenno, Via Lomazzi 23

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Lenno mieści się w eleganckim budynku położonym tuż przy głównej drodze nad brzegiem jeziora Como w pięknej Zatoce Wenus. W cenę zakwaterowania wliczono bezprzewodowy dostęp do Internetu. Na miejscu Goście mogą się relaksować przy basenie lub na tarasie, spoglądając na jezioro. Do ich dyspozycji jest ponadto sauna. Hotel Lenno zlokalizowany jest bezpośrednio na nabrzeżu i oferuje miejsca parkingowe w garażu po przystępnych cenach. W okolicy warto się wybrać na jednodniową wycieczkę łodzią do miasta Como czy na wyprawę kolejką linową do usytuowanej na wzniesieniu miejscowości Brunate, skąd roztacza się malowniczy widok na jezioro. Wielojęzyczny personel obiektu z chęcią udziela informacji turystycznych. W trakcie pobytu w hotelu Lenno jezioro Como można także podziwiać, delektując się tradycyjnymi włoskimi daniami i wybornymi winami. Na jezioro wychodzą również okna niektórych pokoi. Inne pokoje w hotelu Lenno znajdują się na przestronnym poddaszu.

Przewodowe połączenie z Internetem jest dostępne w centrum biznesowym i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 15 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 17 płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci do 11 lat płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą € 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, kajakarstwo, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości