Relais Villa Giuliana

****

92027 Licata (Sycylia), Via Oreto Grata Snc

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Relais Villa Giuliana mieści się w przytulnym budynku w stylu secesyjnym, usytuowanym na szczycie wzgórza. Oferuje on basen bez krawędzi oraz taras z widokiem na morze. Dojazd do centrum miasta Licata zajmuje 2 minuty. Obiekt otoczony jest ogrodem z śródziemnomorską roślinnością i angielskimi trawnikami. Pokoje są prosto urządzone i zapewniają łazienkę, klimatyzację, telewizor oraz bezpłatny przewodowy dostęp do Internetu. Z werandy roztacza się widok na okoliczne wzgórza lub zamek Sant'Angelo. Restauracja zaprasza na smaczne posiłki i wyśmienite sycylijskie wina. Wnętrza lokalu zdobią klasyczne meble. Na miejscu znajduje się centrum konferencyjne. Goście mogą korzystać z bezpłatnego prywatnego parkingu. Z pobliskiego przystanku kursują autobusy do centrum miasta.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Swimming pool #1: nieczynne od pt. 01 lis. 2024 do pon. 31 mar. 2025 Napoje nie są wliczone w cenę posiłków wchodzących w skład opcji niepełnego wyżywienia (HB).

W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, łaźnia na świeżym powietrzu, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen, transfer, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości