Hesperia Hotel & Residence
30016 Lido di Jesolo, Via G. Mameli, 26
30016 Lido di Jesolo, Via G. Mameli, 26
Obiekt Hesperia Hotel & Residence położony jest w dzielnicy Piazza Drago w kurorcie Lido di Jesolo. Hotel dysponuje tarasem słonecznym oraz prywatną plażą. Oferta obejmuje klimatyzowane pokoje z tarasem i bezpłatnym WiFi. Nieopodal budynku usytuowany jest bezpłatny niezadaszony parking. W pokojach znajduje się telewizor z płaskim ekranem oraz łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. Niektóre pokoje obejmują także część wypoczynkową. Na życzenie oferowany jest czajnik elektryczny. Całodobowa kawiarnia w obiekcie Hesperia Hotel & Residence zaprasza na śniadanie, którym można delektować się na świeżym powietrzu na tarasie. W hotelu działa wypożyczalnia rowerów. Park wodny Aqualandia oddalony jest od obiektu Hesperia Hotel & Residence o 3,5 km, a dworzec autobusowy – o 700 metrów. Odległość od najbliższego lotniska – portu lotniczego Wenecja-Marco Polo – wynosi 24 km. Za dodatkową opłatą Goście mogą korzystać z prywatnego parkingu.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hesperia Hotel & Residence o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 13 lat płacą € 60 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, bar, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen na dachu, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, basen, plaża, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości