Hotel Villa Mabapa
30126 Lido di Venezia, Riviera San Nicolo' 16
30126 Lido di Venezia, Riviera San Nicolo' 16
Hotel Villa Mabapa mieści się w secesyjnym budynku położonym w zacisznym ogrodzie, w spokojnym zakątku weneckiej wyspy Lido. Obiekt jest oddalony o 700 metrów od przystanku tramwaju wodnego Lido San Nicolò, z którego można dotrzeć do zabytkowego centrum Wenecji. Na miejscu znajduje się bezpłatny parking. Pokoje w hotelu Villa Mabapa zostały urządzone w klasycznym stylu. Większość z nich dysponuje drewnianą podłogą, a wszystkie są klimatyzowane i wyposażone w minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W całym obiekcie można korzystać z bezpłatnego WiFi. Restauracja zaprasza na dania kuchni międzynarodowej i weneckiej, którymi latem można się delektować przy świetle świec na tarasie. Codziennie rano serwowane jest śniadanie amerykańskie. Od plaży na wyspie Lido dzieli hotel około 10 minut spacerem. Podróż tramwajem wodnym do Wenecji zajmuje 20 minut.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Villa Mabapa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W przypadku rezerwacji ponad 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i dodatkowe opłaty.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, tenis stołowy, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, prywatna plaża, bar przekąskowy, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, plaża, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości