Hotel Oasi

***

33054 Lignano Sabbiadoro, Via Arco Del Grecale, 9/11

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Oasi jest położony w centrum miasteczka Lignano Pineta, 100 metrów od morza. Na miejscu Goście mają do dyspozycji wannę z hydromasażem oraz odkryty basen z hydromasażem. Podczas pobytu mogą oni bezpłatnie korzystać z parkingu. Pokoje w hotelu Oasi są klimatyzowane i wyposażone w minibar oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. Dysponują one także tarasem. Codziennie rano w obiekcie podawane jest śniadanie w formie bufetu, które obejmuje słodkie i słone produkty. Hotelowa restauracja serwuje dania kuchni śródziemnomorskiej i specjalizuje się w pizzy, a także daniach mięsnych i ze świeżych ryb. Hotel oddalony jest o 2,5 km od parku wodnego Aquasplash oraz o 1 km od centrum spa Terme di Lignano. Dojazd do centrum sportowego The EFA – GeTur zajmuje 3 minuty.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Piscina n. 1: nieczynne od sob. 24 lut. 2024 do czw. 16 maj 2024 Wanna z hydromasażem/jacuzzi są nieczynne od sob. 24 lut. 2024 do śr. 08 maj 2024

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 6 do lat 17 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, zadaszony basen, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu