Venti Di Laguna

91025 Marsala, Contrada Birgi Nivaloro

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Venti di Laguna oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację, balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Segesta – 40 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W obiekcie zapewniono część wypoczynkową z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i mikrofalówką, a także prywatną łazienkę z bidetem oraz bezpłatnym zestawem kosmetyków. Do dyspozycji Gości jest też taras, a z okien roztacza się widok na morze. Wyposażenie obejmuje również płytę kuchenną i ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port w Trapani – 20 km, Zatoka Cornino Bay – 35 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Trapani-Vincenzo Florio, znajduje się 4 km od obiektu Venti di Laguna. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Venti di Laguna o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, windsurfing, pokoje dźwiękoszczelne, kajakarstwo, ogrzewanie, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego