Upper - Boutique Hotel

98057 Milazzo, Manzoni Palace, Via Alessandro Manzoni 48

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Upper - Boutique Hotel oferuje wspólny salon, bar oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono balkon i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Spiaggia Baia del Tono – niecały kilometr. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Wyposażenie wszystkich opcji zakwaterowania obejmuje klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też taras oraz prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono patio z widokiem na miasto. Obiekt Upper - Boutique Hotel oferuje wypożyczalnię rowerów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port w Milazzo – 200 m, Katedra Duomo w Mesynie – 39 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Reggio Calabria, znajduje się 64 km od obiektu Upper - Boutique Hotel. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 20 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 35 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 5 do lat 12 płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości