Casa Dorina

35136 Padwa, 100 Via Della Biscia

Udogodnienia

Ważne

on-line

10.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt CASA DORINA położony jest w miejscowości Padwa i oferuje bezpłatne rowery, ogród oraz wspólny salon. Na miejscu zapewniono też bezpłatne WiFi, a Goście mogą podziwiać widok na ogród. Oferta willi obejmuje bezpłatny prywatny parking oraz wspólną kuchnię. Oferta willi obejmuje 4 sypialnie, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym zmywarką i ekspresem do kawy, a także 3 łazienki z bidetem oraz prysznicem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Obiekt CASA DORINA oferuje wypożyczalnię samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Gmach Gran Teatro Geox – 3,7 km, Centrum wystawowe Padova Fiere – 7,1 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Wenecja-Marco Polo, znajduje się 48 km od obiektu CASA DORINA. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Piscina #1: nieczynne od wt. 01 paź. 2024 do śr. 30 kwi. 2025 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 300 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt