Hotel Villa San Lucchese
53036 Poggibonsi, Località San Lucchese 5
53036 Poggibonsi, Località San Lucchese 5
Ten czterogwiazdkowy hotel mieści się w XV-wiecznej willi położonej pośród wzgórz w winiarskim regionie Chianti. Do dyspozycji Gości jest basen, kort tenisowy oraz toskańska restauracja z tarasem z panoramicznym widokiem na okolicę. Pokoje w hotelu Villa San Lucchese są klimatyzowane i odznaczają się eleganckim wystrojem. W pokojach zapewniono bezpłatne WiFi, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Śniadanie w formie bufetu jest przygotowywane z domowych specjałów i produktów ekologicznych. Restauracja obejmuje kilka jadalni, w tym salę Limonaia. Lokal oferuje regionalne przysmaki i doskonałe wina. W wolnym czasie Goście mogą zrelaksować się przy basenie otoczonym bujnym ogrodem. W recepcji można wypożyczyć rower lub skuter. Personel obiektu organizuje wycieczki do lokalnych winiarni połączone z degustacją wina. Obiekt znajduje się 20 minut spacerem od stacji kolejowej Poggibonsi, z której można dojechać do Florencji i Sieny. Malownicze miasteczko San Gimignano oddalone jest od hotelu o zaledwie 12 km.
Swimming pool #1: nieczynne od czw. 09 lis. 2023 do nd. 14 kwi. 2024 Swimming pool #2: nieczynne od czw. 09 lis. 2023 do nd. 14 kwi. 2024 Za pobyt zwierzęcia pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 9 EUR za noc.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości