Hotel Chiaia Di Luna

****

04027 Ponza, Via Panoramica

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Chiaia Di Luna jest usytuowany na klifach na wyspie Ponza i dysponuje tarasem o powierzchni 2000 m², z którego roztacza się widok na port, zatokę Chiaia di Luna oraz wyspę Palmarola. Goście mają do dyspozycji pokoje urządzone w stylu śródziemnomorskim oraz restaurację, która znajduje się obok basenu z wodą morską. W hotelu Chiaia di Luna serwowane jest obfite śniadanie w formie bufetu. Czynna w miesiącach letnich restauracja Chiaia di Luna specjalizuje się w daniach kuchni lokalnej. Wieczorne występy rozrywkowe organizowane są w piano barze Kibar, który w weekendy w czerwcu i lipcu oraz przez cały sierpień czynny jest do północy. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem. Większość pokoi mieści się w budynku głównym, a z niektórych roztacza się widok na zatokę Chiaia di Luna. W cenę zakwaterowania wliczono transfer z portu oraz w drugą stronę. Goście mogą korzystać z basenu również w dniu wyjazdu.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Chiaia Di Luna o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Transfer z portu dostępny jest na życzenie. Usługę tę należy zarezerwować z wyprzedzeniem, kontaktując się z personelem hotelu. Transfer z i do portu dostępny jest w godzinach 09:00–20:00. W czerwcu i lipcu oraz przez cały sierpień piano i bar Kibar czynne są w weekendy do północy.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, sejf, kajakarstwo, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, odkryty basen, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, basen ze słoną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, basen, transfer, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości