Hotel Residenza In Farnese
00186 Rzym, Via Del Mascherone 59
00186 Rzym, Via Del Mascherone 59
Hotel Residenza In Farnese mieści się w budynku z XV wieku położonym w centrum Rzymu, 5 minut spacerem od placów Campo de' Fiori i Piazza Navona i oferuje widoki na pałac Farnese. Pokoje są klimatyzowane i dysponują bezpłatnym WiFi. Pokoje w hotelu Residenza In Farnese urządzone są w eleganckim stylu, a ich wnętrza zdobią adamaszki. W każdym pokoju znajduje się łazienka, minibar oraz telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych. Na dobry początek dnia w pomieszczeniu ogólnodostępnym serwowane jest obfite śniadanie w formie bufetu, obejmujące produkty słodkie i słone. Na życzenie dostępne są produkty dietetyczne i przeznaczone dla alergików. Personel hotelu służy pomocą w organizacji wycieczek i atrakcji. Obiekt dysponuje też przestronną salą konferencyjną.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Obiekt mieści się w strefie wyłączonej z ruchu kołowego. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Obiekt jest usytuowany w strefie ograniczonego ruchu kołowego. Goście podróżujący samochodem są proszeni o wcześniejsze przekazanie personelowi obiektu numeru rejestracyjnego pojazdu oraz informacji o planowanej godziny przybycia. Dzięki temu możliwe będzie uzyskanie czasowego pozwolenia na wjazd na teren strefy ograniczonego ruchu kołowego. Zezwolenie umożliwia wjazd na obszar ZTL w czasie, kiedy strefa jest aktywna. Zezwolenie na wjazd do strefy ZTL nie może zostać aktywowane dla samochodów zarejestrowanych jako ciężarowe. Osoby, które chciałyby zarezerwować usługę, proszone są o jak najszybsze przekazanie personelowi obiektu potwierdzenia wraz z przewidywaną godziną przyjazdu i numerem rejestracyjnym pojazdu. Goście proszeni są o potwierdzenie rezerwacji miejsca tak szybko, jak to możliwe, ponieważ przestrzeń parkingowa w obiekcie jest bardzo ograniczona. Goście, którzy opłacą rezerwację z góry i chcą otrzymać fakturę, proszeni są o wpisanie danych firmy w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji. W przypadku rezerwacji obejmujących 5 lub większą liczbę pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu oraz dodatkowe opłaty.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (konieczna jest rezerwacja) w cenie 30 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, kaplica / świątynia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości