Residence Il Cicero

98063 San Giorgio, Via Annarita Sidoti 129

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Residence Il Cicero oferuje kamienne bungalowy i przyczepy mieszkalne usytuowane zaledwie 50 metrów od plaży. Znajdują się one na terenie bujnego ogrodu botanicznego z basenem. Do dyspozycji Gości są tu przestronne pomieszczenia, a w okolicy rosną palmy i drzewa oliwne, które dają przyjemny cień. W bungalowach i przyczepach znajdują się nowoczesne udogodnienia oraz aneks kuchenny. Z klimatyzacji można korzystać za dodatkową opłatą. Na terenie ośrodka Il Cicero znajduje się centrum nurkowania, mała przystań dla łodzi i plac zabaw. W pobliżu usytuowane są ścieżki do joggingu i trasy rowerowe. Na miejscu Goście mogą wypić orzeźwiającego drinka w barze oraz zjeść posiłek w restauracji i pizzerii. Bezpłatne udogodnienia obejmują prywatny parking oraz przewodowy dostęp do Internetu. Samochód można tu wypożyczyć po przystępnej cenie. Z obiektu Residence Il Cicero można z łatwością dostać się na Wyspy Eolskie. Personel organizuje wycieczki z przewodnikiem po wyspach, a także do miast na Sycylii, takich jak Taormina, Mesyna, Cefalù i Palermo. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy w obie strony. Latem obiekt Residence Il Cicero przyjmuje wyłącznie rezerwacje na pobyty tygodniowe (od soboty do soboty).

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Residence Il Cicero o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Swimming pool #1: nieczynne od pon. 13 lis. 2023 do pt. 17 maj 2024 Swimming pool #1: nieczynne od pon. 07 paź. 2024 do sob. 05 kwi. 2025 Swimming pool #2: nieczynne od pon. 13 lis. 2023 do pt. 17 maj 2024 Swimming pool #2: nieczynne od pon. 07 paź. 2024 do sob. 05 kwi. 2025 Bar jest nieczynny od wt. 14 lis. 2023 do wt. 30 kwi. 2024 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście proszeni są o kontakt z personelem obiektu na co najmniej 2 dni przed przyjazdem w celu ustalenia szczegółów dotyczących zameldowania. W cenę zakwaterowania wliczono pierwszą zmianę pościeli i ręczników. Pościel i ręczniki zmieniane są raz w tygodniu. W cenę pokoju wliczone jest zużycie energii elektrycznej z limitem 5 kWh dziennie. Za dodatkowe zużycie ponad ten limit zostanie naliczona opłata w wysokości 1 EUR za każdą przekroczoną kWh.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 25 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby 2 lub więcej lat płacą € 15 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, tenis stołowy, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt