G. Hotel Des Alpes (classic Since 1912)
38054 San Martino di Castrozza, Via Passo Rolle 118
38054 San Martino di Castrozza, Via Passo Rolle 118
Położony w jednej z najbardziej znanych miejscowości turystycznych we włoskich Alpach, Grand Hotel des Alpes oferuje wspaniałe usługi o każdej porze roku. Usytuowany w miejscowości San Martino di Castrozza, niedaleko Primiero i Passo Rolle, region ten jest wspaniałym miejscem, jeśli chodzi o zwiedzanie, odprężające wakacje i uprawianie sportów. Zima mogą tu Państwo znaleźć ponad 60 km wspaniale utrzymanych stoków narciarskich, a latem jest to doskonałe miejsce na piesze wędrówki, także w pobliskim rezerwacie przyrody. Ten prowadzony przez rodzinę Rimondi obiekt obejmuje hotel i apartamenty, a nasz zespół animatorów zapewnia Państwu wspaniała rozrywkę. Usługi dostępne w hotelu obejmują serwowane codziennie śniadanie w formie bufetu, 2 restauracje, piwnicę z winami oraz transfer na lotnisko.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. When booking the half-board service, please note that beverages are not included with the meal. Animals are accepted to availability by the Management. They cannot have access to common areas such as the Bar and the Breakfast and Dinner Room. The cost ranges from 15 to 25 Euros per day based on the weight of the animal.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 1 roku płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, narciarstwo, pokoje rodzinne, pokój gier, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), punkt sprzedaży karnetów narciarskich, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, posiłki dla dzieci, basen bez krawędzi, basen z podgrzewaną wodą, brodzik, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, legowisko dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, basen, transfer, stand-up, piesze wycieczki, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości