Casetta Di Diego

00019 Tivoli, 4 Vicolo Dei Sosii

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.6

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Casetta di Diego, położony w miejscowości Tivoli, oferuje bezpłatne WiFi, klimatyzację oraz ogród. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja metra Rebibbia – 25 km, Starożytna brama Porta Maggiore – 29 km. Do dyspozycji Gości jest taras. Z okien roztacza się widok na ogród. Oferta apartamentu obejmuje 1 sypialnię, salon, kuchnię z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką i ekspresem do kawy, a także 2 łazienki z bidetem oraz prysznicem. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Uniwersytet Rzymski „La Sapienza” – 30 km, Stacja metra Tiburtina – 30 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Rzym-Ciampino, znajduje się 36 km od obiektu Casetta di Diego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, sklep na miejscu, gry planszowe / puzzle, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu