• Tomasz

    Zalety: Niesamowicie miła obsługa, wszystko dokładanie wytłumaczyła oraz odpowiadała na zadawane pytania.
    Śniadanie smaczne i duży wybór jak na włoskie standardy,
    Miejsce z fajną historią i bardzo mili kontaktowi właściciele.
    Rewelacyjna Sauna zewnętrzna wraz z oczkiem wodnym obok, coś pięknego
    Lokalizacja idealna do rozpoczęcia podróży po serpentynach Stalvio Pass.
    Jeden dzień w tym miejscu to za mało.
    Pozdrawiam Serdecznie.

    10.00

  • Łukasz

    Zalety: widoki, czystość na wielki +, obsługa - mam wrażenie nie uśmiechając się robiła dobrą minę do złej gry. Wszystko opisałem w dziale "co Ci się nie podobało?". Niestety zawiodłem się trochę na hotelu, sam nieziemski widok, nie spowoduje, że moja ocena będzie wyższa :(
    Wady: Irytował mnie fakt, że musiałem po kilka razy dopytywać się o różne rzeczy obsługi, gdyż Pani, która robiła check-in albo nie potrafiła odpowiedzieć na moje pytania np. kiedy zamykana jest sauna albo po prostu pominęła wiele kwestii jak dla mnie podstawowych. Hotel 4 gwiazdkowy, więc wydaje mi się, że już przy zameldowaniu powinienem otrzymać informację z jakich udogodnień mogę korzystać w ramach pobytu. Oprócz baru, nigdzie nie widziałem cen za ewentualne posiłki, dopiero dnia następnego sam się dopatrzyłem przez przypadek na blacie w recepcji, chociaż były one inne niż powiedziała mi Pani z obsługi, a później inna cena za obiad dla dziecka na rachunku. Nie zostałam poinformowana, że wszystko bierzemy na pokój, a na koniec regulujemy rachunek, czułem się przez to jak dziecko we mgle. Zapytałem Panią z obsługi, kiedy mogę korzystać z sauny, nie umiała odpowiedzieć, po przejściu do innej Pani, ta stwierdziła, że mam tylko godzinkę i to teraz, bo potem będzie za mała przepustowość prądu, a będą go potrzebowali do kuchni. Wisienką na torcie był robak w drinku fuj! Pokazałem go Pani przy barze, przeprosiła i powiedziała, że od razu skasuje z rachunku - ok, zdarza się tłumaczyłem sobie, lecz przy wymeldowaniu na rachunku pojawił się naliczony drink, a Pani wydająca mi rachunek powiedziała, że nic o tym nie wiedziała. Byłem zmęczony ciągłymi dopytywaniami, a co tu, a co tam... Nie wiem czy to jest regułą, ale czułem się podirytowany i zniesmaczony faktem, że obiad me dziecko musiało jeść w barze, gdyż Pani z personelu stwierdziła, że nie mamy zarezerwowanego stolika, chociaż jesteśmy gośćmi hotelowymi. Po czym do restauracji weszli ludzie z zewnątrz i nie mając rezerwacji zostali zaprowadzeni do stolika. Po 8 godzinnej podróży chcieliśmy dostać się do jakiegoś sklepu spożywczego w miasteczku, bo na booking było napisane, że mają w pobliżu - no niestety Pani z obsługi powiedziała, że nie wiadomo czy on jest w ogóle otwarty, mamy się udać do innego miasta:/

    6.00

  • Agata

    Zalety: Hotel prowadzony przez Mistrza Świata i Olimpijskiego Gustav'a Thöni. W środku galeria z medalami, trofeami i Jego historią.
    Sympatyczna obsługa (w tym polska), z hotelu rozciąga się piękny widok. Urozmaicone śniadanie.

    10.00