Appartamenti Leonarda

91100 Trapani (Sycylia), Vicolo Rallo

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Appartamenti Leonarda położony jest w centrum miejscowości Trapani i oferuje różne opcje zakwaterowania, które są klimatyzowane. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Lido Paradiso – 1,2 km, Torre di Ligny – 1,6 km, Świątynia Segesta – 35 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem i stołem, a także prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje również telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Wyposażenie obejmuje także lodówkę, płytę kuchenną i ekspres do kawy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port w Trapani – 200 m, Zatoka Cornino Bay – 19 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Trapani-Vincenzo Florio, znajduje się 15 km od obiektu Appartamenti Leonarda.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Appartamenti Leonarda o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, sklep na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji