La Tonnara Di Bonagia Resort
91010 Valderice, Piazza Tonnara 1
91010 Valderice, Piazza Tonnara 1
Obiekt La Tonnara di Bonagia Resort mieści się na terenie dawnej hodowli tuńczyka w Sycylii, której historia sięga XVII wieku. W tym usytuowanym w niezwykłej okolicy obiekcie Goście mogą spędzić niezapomniane chwile. Tuż za rogiem znajduje się kamienista plaża. Dzięki starannej i profesjonalnej renowacji udało się przywrócić niepowtarzalną, magiczną atmosferę tego miejsca. Obiekt jest otoczony ogrodami i obejmuje cały teren tradycyjnej wioski rybackiej. Goście mogą podziwiać widok na morze. Pokoje wyposażone są w cenne elementy dekoracyjne i urządzone w typowym lokalnym stylu. Niektóre dysponują balkonem z panoramicznym widokiem na zatokę Baia di Cofano. Obiekt oferuje również apartamenty, apartamenty typu suite oraz apartamenty typu junior suite. Restauracja La Muciara oferuje widok na malowniczy, niewielki port i serwuje pyszne dania przyrządzane zgodnie z oryginalnymi recepturami z regionu Trapani.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą € 10 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, solarium, sejf, kaplica / świątynia, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), zespół animatorów, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, prywatny parking, plac zabaw, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, basen z widokiem, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, zajęcia fitness, basen, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu