Willa Przy Lesie
64-510 Wronki, Chojno Błota Małe 15h
64-510 Wronki, Chojno Błota Małe 15h
Obiekt Willa przy lesie, położony w miejscowości Wronki, zapewnia bezpłatne rowery, bezpłatne WiFi, wspólną kuchnię i wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion Miejski w Międzychodzie – 31 km. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W willi zapewniono taras, 6 sypialnie, salon, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, a także 5 łazienki z bidetem i prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na ogród. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. W willi zapewniono ręczniki i pościel. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim, polskim, rosyjskim i ukraińskim, zawsze chętnie służą pomocą. Goście mogą popływać w odkrytym basenie, uprawiać trekking i jazdę na rowerze lub odprężyć się w ogrodzie i skorzystać ze sprzętu do grillowania. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poznań-Ławica, znajduje się 72 km od obiektu Willa przy lesie. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Willa przy lesie o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Basen nr 1: nieczynne od nd. 15 paź. 2023 do wt. 30 kwi. 2024 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, tenis stołowy, windsurfing, kajakarstwo, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), odkryty basen (czynny w sezonie), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, basen z widokiem, basen z podgrzewaną wodą, mały basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, legowisko dla pupila, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości