• Piotr

    Zalety: Bardzo klimatyczne miejsce. Spokojna okolica, przemiła obsługa i czyste przestronne pokoje

    10.00

  • Piotr

    Zalety: Bardzo miła obsługa, świetne jedzenie.

    10.00

  • Leszek

    Zalety: Bardzo dobre śniadania. Miła obsługa.
    Wady: W restauracji bardzo mały wybór przystawek, dań kolacyjnych. Nie każdy po dotarciu późnym popołudniem czy też wieczorem ma jaszcze ochotę na ciężkie, pełnowymiarowe danie. Przystawki ograniczają się praktycznie do dwóch dań z czego jedno to tatar wołowy. Kilka lekkich pozycji w menu spełniających rolę dań kolacyjnych załatwiłoby temat.

    9.00

  • Ryszard

    Zalety: Bardzo dobre i bogate śniadanie.
    Brakuje kosza na odpadki podczas śniadania.
    Wady: W pokoju było zbyt ciepło wręcz gorąco

    9.00

  • Datiusz

    Zalety: Hotel naprawdę wart odwiedzenia,pyszne śniadanie.
    Wady: Brak.

    10.00

  • Radek

    Zalety: Bardzo smaczne sniadania, duzy wybor. Ogolnie pozostale propozycje z menu, rowniez ciekawe propozycje i smaczne.

    9.00

  • Krzysztof

    Zalety: Najlepszą oceną niech będzie fakt, że to moja już kolejna wizyta (chyba 12 w ciągu 2 lat) w tym hotelu, a jak w wiadomo w dobre miejsca zawsze chętnie się wraca.
    Ten hotel utrzymuje niezmiennie bardzo dobry standard, polecam!

    8.00

  • Damiecki

    Zalety: Bardzo fajna atmosfera,hotel urządzony z klasą. Pokój bardzo elegancki, łazienka nowoczesna, łóżko mega wygodne. Panie na recepcji przesympatyczne. Cudowna sauna.
    Wady: Słaba obsługa w restauracji, Pani mało zainteresowania gośćmi, co najwyżej zadowalająca - jeśli chodzi o dania to Carry typowo z proszku i to nawet dobrze nie rozmieszane, makaron Udon poprawny. Krem z borowików zdecydowanie za słony, a za mało grzybowy. Szkoda bo w tak pięknej sali restauracyjnej chciało by się zjeść z zachwytem dla mistrza kuchni.

    Jeśli chodzi o śniadanie to wszystko było bardzo smaczne, fajnie, że jajecznica jest uzupełniana na bieżąco.

    Niestety pozostałe jedzenie jest bardzo rzadko odnoszone i w małych ilościach. Przy nas gość musiał dobijać się do kuchni by prosić o dostawę serów/ pieczywa - w takim ładnym 3 gwiazdkowym hotelu taka sytuacja jest karygodna. Powinna być w czasie wydawania śniadań jedna osoba obsługi sali stałe obecna.

    9.00

  • Tomasz

    Zalety: Hotel jest nowoczesny, czysty z wieloma udogodnieniami.
    Wady: Brak

    10.00

  • Łukasz

    Zalety: Bardzo przyjemny wystrój, komfortowe pokoje, czystość

    10.00