Restauracja Hotel Kassandra

**

62-300 Września, Gutowo Wielkie 29

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Restauracja Hotel Kassandra znajduje się w miejscowości Września i zapewnia ogród oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. W niektórych opcjach zakwaterowania znajduje się aneks kuchenny z lodówką, piekarnikiem i mikrofalówką. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Poznań-Ławica, znajduje się 62 km od obiektu Restauracja Hotel Kassandra.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, obiady na wynos, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt