Novy Hotel
65-127 Zielona Góra, 16 Gorzowska
65-127 Zielona Góra, 16 Gorzowska
Obiekt NOVY Hotel, usytuowany w miejscowości Zielona Góra, oferuje bar oraz prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ogród Botaniczny w Zielonej Górze – 4,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Park Tysiąclecia ( 4,6 km), Wieża Głodowa ( 4,8 km), Ratusz ( 4,8 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko. Wszystkie pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W niektórych pokojach znajduje się również część wypoczynkowa. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub pełne angielskie/irlandzkie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Rynek w Zielonej Górze – 4,8 km, Konkatedra św. Jadwigi – 4,9 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zielona Góra-Babimost, znajduje się 32 km od obiektu NOVY Hotel.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości