Willa Ważka
67-120 Zielona Góra, Książ Śląski 51
67-120 Zielona Góra, Książ Śląski 51
Obiekt Willa Ważka, usytuowany w miejscowości Zielona Góra, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz sprzęt do grillowania. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Etnograficzne w Ochli – 13 km. W pensjonacie zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Góra Wilkanowska ( 14 km), Park Piastowski ( 14 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i stanowisko informacji turystycznej. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w szafę. Obiekt dysponuje tarasem słonecznym. W miejscowości Zielona Góra i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ogród Botaniczny w Zielonej Górze – 16 km, Park Tysiąclecia – 16 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Zielona Góra-Babimost, znajduje się 48 km od obiektu Willa Ważka. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. When travelling with pets, please note that an extra charge of PLN 50 per pet, per night applies. Pets are allowed after consulting the property.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 8 lat płacą 80 zł za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą 180 zł za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, pole golfowe (w promieniu 3 km), ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, dostęp za pomocą kluczy, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu