Andaz Capital Gate Abu Dhabi - A Concept By Hyatt
Abu Dabi, Abu Dhabi National Exhibition Centre (adnec)
Abu Dabi, Abu Dhabi National Exhibition Centre (adnec)
Obiekt Andaz Capital Gate Abu Dhabi mieści się na terenie słynnego wieżowca Capital Gate, położonego kilka kroków od centrum wystawowego. Hotel oferuje luksusowe pokoje i apartamenty z oknami sięgającymi od podłogi do sufitu, przez które można podziwiać widoki na miasto. Pokoje i apartamenty typu suite w obiekcie Andaz są wyposażone w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem oraz stację dokującą do odtwarzacza mp3. W niektórych z nich znajduje się też głęboka wanna. Z okien roztacza się panoramiczny widok na miasto. Na miejscu do dyspozycji Gości są 2 restauracje i bary. Cyan, nowoczesna restauracja brasserie z salonem, mieści się na 18. piętrze i dysponuje częścią wypoczynkową oraz biblioteką. Podawane są wysokiej jakości herbaty, kawa, świeże wypieki i przekąski. Goście mogą odprężyć się przy drinku w barze tapas Rayana Latin lub w barze 18 Degrees. Hotelowe spa znajduje się na 19. piętrze i jest jedynym tego typu obiektem w Abu Zabi z widokiem na miasto. W spa do dyspozycji Gości jest podwieszany odkryty basen, centrum fitness oraz wanna z hydromasażem. Obiekt Andaz Capital Gate Abu Dhabi jest zlokalizowany w dzielnicy ambasad i instytucji rządowych, 20 km od międzynarodowego lotniska w Abu Zabi. Od toru wyścigowego Yas Marina Circuit oraz parku rozrywki Ferrari World dzieli go 30 minut jazdy samochodem. Odległość od Wielkiego Meczetu Szejka Zayeda wynosi zaledwie 5 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Zgodnie z lokalnym prawem w momencie zameldowania Goście zobowiązani są do przedstawienia ważnego dokumentu tożsamości wydanego przez ZEA, kolorowej kopii paszportu z wizą wjazdową lub dokumentu tożsamości wydanego przez Radę Współpracy Zatoki Perskiej. Zgodnie z wytycznymi Departamentu Kultury i Turystyki w Abu Zabi (DCT), wszyscy Goście powyżej 16. roku życia, by uzyskać dostęp do pokoi hotelowych, restauracji i rozmaitych udogodnień, zobowiązani są do okazania tzw. „zielonego certyfikatu” (Green Pass) za pomocą aplikacji Al Hosn App.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą AED 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen na dachu, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, galerie sztuki, happy hour, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości