Gravity Hotel Abu Dhabi
Abu Dabi, 28th Street Bldg. 3, Flat-76, Mbz Me9
Abu Dabi, 28th Street Bldg. 3, Flat-76, Mbz Me9
3-gwiazdkowy obiekt Gravity Hotel Abu Dhabi usytuowany jest w miejscowości Abu Zabi i oferuje centrum fitness. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wielki Meczet Szejka Zayeda – 14 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, usługa konsjerża oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Centrum wystawowe Abu Dhabi National Exhibitions Centre – 17 km, Centrum handlowe All Wahda – 26 km. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażone są w biurko i czajnik. Obsługa recepcji, która mówi w języku afrykanerskim, arabskim, angielskim i francuskim, zawsze chętnie służy pomocą. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Szpital dla zwierząt Abu Dhabi Falcon Hospital – 27 km, Park rozrywki Ferrari World Abu Dhabi – 28 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batin, znajduje się 19 km od obiektu Gravity Hotel Abu Dhabi.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości AED 250 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. As per UAE law, you must present a valid ID (Passport or UAE National ID) upon check-in. Photocopies will not be honored. In line with the preventive measures for COVID-19, the Department of Culture and Tourism Abu Dhabi has implemented the Green Pass System as per new guidelines. Effective 15th June 2021, all visitors are required to activate the Al Hosn mobile application and maintain the Green Pass level to enter any hotel facilities (i.e. Restaurant, Coffee Shop, and Recreation Center). Please note that guests without a Green Pass will not be permitted to enter the facilities. Children below 5 years can eat for free, a maximum of two kids only free per family. Children 6 to 11 years of age half price applicable for the menu or buffet. For children above 12 years, a normal buffet or menu price is applicable. Kids menu is available but no discount is applicable.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, owoce, kawiarnia na miejscu, pakiet spa / wellness, fitness, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości