• Jeevan

    Zalety: Bardzo dobra lokalizacja w centrum Abu Dhabi, dobra komunikacja z lotniska do hotelu, prywatny parking hotelowy, dobre śniadania z dużym wyborem !
    Wady: Słaby internet oraz mały basen.

    8.00

  • Patryk

    Zalety: Super hotel!
    Bardzo polecam to miejsce!
    Bardzo miła obsługa, pyszne śniadania, super taras na dachu z basenem. Niedaleko do plaży, restauracji i sklepów.

    10.00

  • Aleksandra

    Zalety: Super hotel, pyszne jedzenie , przemili i pomocni ludzie w recepcji, byłam bardzo zadowolona

    10.00

  • Kamila

    Zalety: Przestronny apartment
    Wady: Zapach, nie mogłam otworzyć okna

    8.00

  • Magda

    Zalety: Nic

    3.00

  • Radoslawlab

    Zalety: Całkiem obfite śniadania z szerokim wyborem. Ciekawostką były serwowane kulki labneh i ser akkawi
    Wady: W zakamarkach pokoju znajdował się niestarty kurz

    7.00

  • Michał

    Zalety: Śniadanie było OK, spory wybór, wszystko dobre.
    Personel bardzo miły i profesjonalny.
    Wady: Podróżowaliśmy ze znajomymi, wynajęliśmy w sumie 4 pokoje i jeżeli chodzi o czystość, to każdy (nie jeden, wszystkie cztery) były poniżej jakiekolwiek krytyki. Szczególnie łazienki. Cześć wyposażenia była zniszczona lub niedziałająca, w niektórych łazienkach albo ciepła albo zimna woda - nie dało się jej wyregulować. W jednej łazience - toaleta była zabrudzona jeszcze po poprzednich gościach! W pokojach zimno i nieprzyjemnie. Nawet nie prosiliśmy o wymianę pokoi, ponieważ przyjechaliśmy zmęczeni ok 23.40, a i tak wyjeżdżaliśmy z samego rana tak więc...

    5.00

  • Monika

    Zalety: Pyszne śniadania
    Wady: Basen nie czynny przez dwa dni , brak leżaków na basenie , nie było ręczników oraz w pokoju ręczniki nie były dokładane mino próśb

    3.00

  • Piotr

    Wady: Hotel w dniu przyjazdu, w momencie kiedy jeszcze siedziałem w samolocie, próbował autoryzować moją kartę kredytową z koniecznością potwierdzenia przeze mnie tej autoryzacji w aplikacji mobilnej. Po tej próbie otrzymałem info od booking.com, że mam 2 godziny na dojechanie do hotelu i potwierdzenie płatności. Po dojechaniu do hotelu okazało się, że hotel już anulował moją rezerwację i nie ma już wolnych pokoi. Ewidentnie więc sprzedał dwa zarezerwowane pokoje innym klientom, którzy zapłacili za nie znacznie więcej. Jak się potem okazało, hotel próbuje autoryzować płatności jako Crowne Plaza a nie Millenium Downtown więc pewnie i tak bym tej transakcji nie potwierdził sądząc, że to jakaś pomyłka. Recepcjonista zadzwonił do jakiegoś innego hotelu do którego nas wysłał zapewniając, że tam czekają na nas pokoje, Po dojechaniu na miejsce okazało się, że też nie ma miejsc. Musieliśmy więc szukać pokoju na własną rękę. Po kontakcie z obsługą klienta booking.com usłyszałem, ze nic w tej sytuacji nie mogą zrobić...

    1.00

  • Aleksandra

    Zalety: Przemiły personel, całodobowa recepcja, czysty duży pokój, super lokalizacja

    10.00