Wady: Hotel w dniu przyjazdu, w momencie kiedy jeszcze siedziałem w samolocie, próbował autoryzować moją kartę kredytową z koniecznością potwierdzenia przeze mnie tej autoryzacji w aplikacji mobilnej. Po tej próbie otrzymałem info od booking.com, że mam 2 godziny na dojechanie do hotelu i potwierdzenie płatności. Po dojechaniu do hotelu okazało się, że hotel już anulował moją rezerwację i nie ma już wolnych pokoi. Ewidentnie więc sprzedał dwa zarezerwowane pokoje innym klientom, którzy zapłacili za nie znacznie więcej. Jak się potem okazało, hotel próbuje autoryzować płatności jako Crowne Plaza a nie Millenium Downtown więc pewnie i tak bym tej transakcji nie potwierdził sądząc, że to jakaś pomyłka. Recepcjonista zadzwonił do jakiegoś innego hotelu do którego nas wysłał zapewniając, że tam czekają na nas pokoje, Po dojechaniu na miejsce okazało się, że też nie ma miejsc. Musieliśmy więc szukać pokoju na własną rękę. Po kontakcie z obsługą klienta booking.com usłyszałem, ze nic w tej sytuacji nie mogą zrobić...