Al Maha Regency Hotel Suites - Managed By Aoudi Consultants

Asz-Szarika, King Faisal

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Al Maha Regency Hotel Suites - Managed by Aoudi Consultants położony jest w samym sercu Szardży. Jest on usytuowany zaledwie 5,5 km od centrum handlowego Sahara Centre. Obiekt oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych studiach i apartamentach, które zapewniają bezpłatne WiFi. Apartamenty typu suite z 1 sypialnią i apartamenty z 2 sypialniami obejmują aneks kuchenny z lodówką. W każdym studiu i apartamencie znajduje się łazienka z bidetem. Dla Gości przygotowano ręczniki. Na terenie obiektu znajduje się restauracja. Na życzenie do studiów i apartamentów dostarczane są artykuły spożywcze. Centralny suk usytuowany jest 600 metrów od obiektu Al Maha Regency Hotel Suites - Managed by Aoudi Consultants. Obiekt Al Maha Regency Hotel Suites - Managed by Aoudi Consultants zlokalizowany jest 11,3 km od lotniska w Dubaju.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Al Maha Regency Hotel Suites - Managed by Aoudi Consultants o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Wstęp na plażę i basen podlega dodatkowej opłacie. Obiekt zapewnia bezpłatny transfer na plażę lub basen i z powrotem. Hotel oferuje transfery z lotnisk w Szardży i Dubaju, a także na te lotniska. Goście, którzy chcą skorzystać z tej usługi, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Obiekt zastrzega sobie prawo do dokonania preautoryzacji karty kredytowej Gościa przed przyjazdem. Osoby, które dokonały rezerwacji w imieniu osoby trzeciej, proszone są o kontakt z personelem obiektu najpóźniej 3 dni przed przyjazdem w celu ustalenia szczegółów dotyczących płatności. Goście są zobowiązani do okazania paszportu lub dokumentu tożsamości wydanego w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Personel może odmówić wstępu na teren obiektu osobom, które nie są w nim zakwaterowane. Goście, którzy chcą skorzystać z dodatkowego łóżka, proszeni są o jego wcześniejszą rezerwację. Dodatkowe łóżka oferowane są za dodatkową opłatą. Opłata za dodatkowe łóżko nie obejmuje śniadania. W każdym pokoju może zatrzymać się określona liczba dzieci. Pobyt dzieci jest bezpłatny, jeśli korzystają one z łóżek stanowiących standardowe wyposażenie pokoju. Dodatkowe łóżka dla dzieci oferowane są za dodatkową opłatą i po wcześniejszej rezerwacji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Osoby wiek bez znaczenia płacą AED 50 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego