Nejoum Al Emarat
Asz-Szarika, Al Qasmiya Street
Asz-Szarika, Al Qasmiya Street
Nejoum Al Emarate to trzygwiazdkowy, luksusowy hotel, usytuowany w samym sercu miasta Szardża. Wszystkie pokoje w hotelu Nejoum Al Emarat utrzymane są w ciepłej kolorystyce i dysponują łazienką. Każdy z nich wyposażony jest w minilodówkę oraz telewizor z płaskim ekranem i dostępem do rozmaitych kanałów. We wszystkich pomieszczeniach można korzystać z bezpłatnego WiFi. Na życzenie hotel udostępnia zaplecze konferencyjne. Obsługa pokoju dostępna jest przez całą dobę. Restauracja na poziomie holu oferuje przepyszne śniadania, lunche i kolacje w formie bufetu. Personel całodobowej recepcji służy pomocą w wypożyczeniu samochodu, a także chętnie udziela informacji dotyczących lokalnych atrakcji i sposobów spędzania wolnego czasu. Dojazd do portu lotniczego Szardża zajmuje 20 minut. Na miejscu znajduje się bezpłatny parking. Miejsca parkingowe oferowane są w zależności od dostępności.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W zależności od dostępności jest możliwe wcześniejsze zameldowanie i późne wymeldowanie. Goście, którzy chcą skorzystać z parkingu, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Za dodatkową opłatą hotel zapewnia transfer z międzynarodowego lotniska w Szardży i z powrotem. Goście, którzy chcą skorzystać z tej usługi, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Imię i nazwisko na karcie kredytowej, której użyto do dokonania rezerwacji, muszą zgadzać się z danymi Gościa zatrzymującego się w obiekcie.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą AED 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, łaźnia parowa, fitness, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt