Lotus Grand Hotel
Dubaj, Al Rigga Road
Dubaj, Al Rigga Road
Obiekt Lotus Grand Hotel jest położony w Dubaju, 500 metrów od stacji metra Union. Na miejscu Goście mają do dyspozycji bezpłatny parking, odkryty basen na dachu oraz bezpłatne WiFi w całym budynku. Wszystkie pokoje są wyposażone w biurko i dysponują małą częścią wypoczynkową oraz łazienką z prysznicem i wanną. Z niektórych pokoi roztacza się widok na miasto. Na miejscu znajduje się siłownia, sauna i wanna z hydromasażem. Do dyspozycji Gości jest również centrum biznesowe oraz punkt informacji turystycznej, w którym można zaplanować wycieczki i zwiedzanie miasta. Śniadanie i lunch w formie bufetu serwowane są codziennie w hotelowej kawiarni. W obiekcie znajduje się również czynna przez całą dobę znakomita restauracja z barem, gdzie o każdej porze można zjeść zarówno przekąskę, jak i pełnowartościowy posiłek. Obiekt jest oddalony o 4,5 km od międzynarodowego portu lotniczego Dubaj. Na życzenie i za dodatkową opłatą oferowany jest transfer z lotniska.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Lotus Grand Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości AED 150 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer lotniskowy. Aby skorzystać z usługi, należy skontaktować się z personelem obiektu przed przyjazdem. Podczas zameldowania i dokonywania płatności w hotelu należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie tej karty kredytowej. Wszyscy Goście zatrzymujący się w hotelu i osoby odwiedzające zostaną poproszone o okazanie ważnego paszportu, dokumentu tożsamości wydanego w ZEA lub dowodu osobistego wydanego w kraju należącym do Rady Współpracy Zatoki Perskiej. Niezagwarantowane rezerwacje są ważne do godziny 18:00.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci od lat 3 do lat 5 płacą AED 100 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 6 lub więcej lat płacą AED 120 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, klub nocny / DJ, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen na dachu, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, depilacja woskiem, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, terapia światłem, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, transfer, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości