• Mirosławk

    Zalety: Przede wszystkim lokalizacja i bardzo życzliwy personel, zarówno recepcja jak i cała obsługa sprzątająca. Przestrzeń apartamentu naprawdę duża, codzienny serwis room, zapewniający wymianę ręczników, sprzątanie, uzupełnianie wody butelkowanej.
    Wady: Do hotelu przyjechaliśmy po kilku dniowym pobycie w Dubaj marina z hotelu o porównywalnym standardzie wyposażenia oraz cenowym, gdzie wrażenia od początku do końca 10/10. W Golden Tulip pierwsza doba nie zrobiła pozytywnego wrażenia. Apartament przygowowany niedostatecznie. Niedokompletowane naczynia i sztućce, brak np. tostera, w opisie był kosz owoców, którego w rzeczywistości nie było. Usterki hydrauliczne w obu łazienkach, nie domykające się drzwi jednej z sypialń. Ponadto w opisie był "widok na miasto" co uważam też na znaczenie, niestety widok z okien to widok bezpośrednio na okna wieżowca stojącego naprzeciw w odl. Kilkunastu metrów. Tak więc co do oczekiwań pozostawiał wiele do życzenia. Dodam, że wszystkie usterki zostały usunięte w następnym dniu. Jedno z zamieszczonych zdjęć przedstawia "widok na miasto".

    7.00